Tipy na zvýšenie objednávok
Organizovanie súťaží
Organizovanie súťaží je lacný a nenáročný spôsob reklamy, ktorý so oplatí zvlášť vtedy, keď otvárate nový eschop a potrebujete na seba upozorniť.
-
Súťaže môžete usporadúvať na svojich stránkach. Pri súťaži na vlastných stránkach nepodceňujte úlohu copywritera, ktorý je schopný vytvoriť ten správny a príťažlivý text pre Vašu súťaž a nezabudnite upozorniť na súťaž vhodným bannerom na svojej stránke.
-
Uverejnenie súťaže na cudzích portáloch, špecializovaných katalógoch, či súťažných serveroch. V tomto prípade sa cudzie portály postarajú o všetko za Vás. Tento spôsob funguje tak, že na cudzích portáloch a katalógoch sú súťažne otázky týkajúce sa Vášho eschopu a súťažiaci majú hľadať odpovede na Vaších stránkach.
Využite FACEBOOK
Facebook poskytuje prevádzkovateľom eschopov veľa skvelých možností, ako spropachovať svoj obchod a zároveň komunikovať so zákazníkmi. Integrácia tlačitka "páči sa mi to" umožňuje navyše návštevníkom Vášho obchodu odporučiť Váš tovar na svojej nástenke a keďže väčšina z nás dá na odporúčania známych, predstavuje Facebook príležitosť pre šírenie odporúčaní Vášho eschopu a tovaru, ktorý v ňom predávate.
Špecializujte sa
Ľudia radi nakupujú u odborníkov. Aj napríklad v elektronike, čo je veľmi rozšírený a vysoko konkurenčný segment, môžete byť jeden s tísíca tým, že predávate všetko. Alebo budete špecialista napríklad na holiace strojčeky a tým máte väčšiu šancu na úspech.
Zviditelnite sa hlavne medzi Vašou cieľovou skupinou
Vašou cieľovou skupinou sú tí zákazníci, ktorích si prajete, aby u Vás nakupovali. Napr. mladí ľudia s maturitou, ktorí majú dostatočný príjem na to, aby si u Vás mohli kúpiť napríklad mp3 prehrávač.
Zvýšte návštevnosť
Zrejme samozrejmý bod, ale veľa eshopov ho prechádza. V boji o to byť najlacnejší zapomenuli, že ak 10 euro investujú do zvýšenia návštevnosti tak sa im 15 euro vrátí. Zbytočne tak potom tlačia ceny dolu a návštevnosť potom majú len preto, že sú lacní. Nebojujte o ceny a z marže ktorú záskate, si radšej na eshop priveďte Vašu cieľovú skupinu, ktorá nehľadí len na cenu, ale ocenia Vašu starostlivosť a odbornosť. Zákazníka, ktorému ide iba o cenu si aj tak neudržíte, pretože je neverný a nakúpi inde len preto, že mu dajú nižšiu cenu.
Pečujte o zákazníkov
Ponúkajte svojim zákazníkom novinky. Nepreháňajte to, ale občas sa pripomeňte, za mail jeden krát za pol roka sa na Vás nikto nebude hnevať. Ak zákazníkom dovolíte, aby sa vedome registrovali na odoberenie noviniek, ktoré pravideľne rozosielate emailom, môžete im novinky posielať aj častejšie. Venujte im čas. Opýtajte sa niekoľko dní po doručení tovaru ako sú spokojený. Zistíte, že sú prekvapení, že im voláte a zaujímate sa o nich, a nebudú si sťažovať aj keby spokojní neboli. Naopak, možno si u Vás doobjednajú pameťovú kartu, ktorý im chýba, alebo držiak na mobil, sprej na údržbu topánok, ktoré u Vás kúpili,...
Zdôrazňujte kvalitnú podporu
Veľa zákazníkov nakupuje s rozvahou a radšej nakupujú drahšie, ak majú pocit bezpečia, teda, že sa im o zakúpený produkt aj po roku niekto postará, alebo poradí. Zákazník sa cíti dobre, keď mu zdôrazníte, že sa jedná o výrobky určené pre slovenský trh, že si u Vás kúpený produkt môže dať opraviť v autorizovanom servise kdekoľvek na Slovensku a v rámci záruky to bude mať zadarmo.
Diskusná téma: Tipy na zvýšenie obratu
Neboli nájdené žiadne príspevky.